A la me Mirandla ( pubblicato il 27/8/2012)

Commenti disabilitati su A la me Mirandla ( pubblicato il 27/8/2012) Poesie

foto_0001 (FILEminimizer)

Nel ricordare Mirandola attraverso le poesie non poteva mancare Giuseppe Morselli,purtroppo ormai scomparso, noto giornalista e scrittore nato a Cavezzo ma amante della nostra Città.

 “Da oltre quarant’anni vive e lavora (si fa per dire) a Mirandola, una città per la quale ha più volte manifestato un amore senza ritegno e senza pudore”, ha scritto numerosi libri e il Barnardon ha avuto il piacere e l’onore di annoverarlo tra i propri collaboratori. Per più di trent’anni ha scritto “Al dascors general” sul nostro lunario e ,in collaborazione con l’amico Dott.Vilmo Cappi, i libri editi da Al Barnardon quali ” Saluti da Mirandola” e ” Nona i me car Mirandules”.

Questa poesia è stata tratta dal suo libro “Mirandla na storia da ridar”

A LA MIRANDLA

A gh’è un paes pin da storia ed tradizion, indove la gent la ciaccra sul liston, e in tutt al porti a gh’è taccaa al Barnardon, e a sembra ch’la sia la patria dal zampon.

Am batt infin al cor, guardandla: cal paes lè l’è la mè Mirandla.

Una gran cesa con tanti belli tombi, e tant palazz scampaa a milla bombi, e dil belli ragazzi, mori, castani, o biondi, un ciel pin da stelli anch in dal nott, più fondi

Am par ad turnar a nassar, guardandla: cal paes lè l’è la mè Mirandla.

D’autunn la vita l’è incartada in dla fumana, d’inveran, ogni tant, a tira la bussana, la primavera l’è verda e anch un po’ ruffiana, d’istaa al zinzali i sonan na sinfonia strana.

Am son propria innamuraa, guardandla: cal paes lè l’è la mè Mirandla.

E quand a vagg via a torn a cà luntera, al stradi e al piazzi im dan la buonasera, dal Dom e dal Gesù as sent una preghiera, e allora l’aria bassa la dventa più alzera.

Am sent na fatta emozion, guardandla: parchè questa l’è la mè Mirandla.

Giuseppe Morselli

1978 – Nella foto da sx  Vilmo Cappi, Franco Bozzoli, Silvano (titolare del ristorante Castello) Giuseppe Morselli e Leonardo Artioli

Senza titolo-1

I commenti sono chiusi.