Jusfen telefona in banca:
“A son Jusfen, possia dascorar col diretor?”
“A son al diretor, l’am diga Jusfen.”
“A vrev saver se al mè cont l’è in ativ.”
“A controll subit…Sè, l’è in ativ, al pol star tranquill!”
“Bene, grazie e bona giurnada!”
Dop zinch minut Jusfen telefona in banca.
“A son Jusfen, possia dascorar col diretor?”
“A son al diretor, l’am diga Jusfen.”
“A vrev saver se al mè cont l’è in ativ.”
“Ma, verament, al ml’ha dmandà zinch minut fa, comunque controll…Sè, l’è in ativ.”
“Bene, grazie e bona giurnada!”
Al quel als ripet pr’atar tre volti finchè al diretor al perd la pasiensa.
“L’am pardona Jusfen, al m’ha ciamà zinch volti par dmandarum se al so cont l’è in ativ! Ghè qualch problema?!
“No sgnor diretor, lè sol che, quand al mè cont l’è in ross, l’am romp al bali ogni zinch minut…A vliva sol ricambiar!!”
Suggerita da Alberto Barelli
Traduzione
Jusfen telefona in banca:
“Sono Jusfen, posso parlare con il direttore?”
“Sono il direttore, mi dica Jusfen.”
“Volevo sapere se il mio conto è in attivo.”
“Controllo subito, sì, è in attivo, può stare tranquillo.”
“Bene, grazie e buona giornata”
Dopo cinque minuti Jiusfen telefona in banca:
“Sono Jusfen, posso parlare con il direttore?”
“Sono il direttore, mi dica Jusfen.”
“Volevo sapere se il mio conto è in attivo.”
“Ma, veramente me l’ha domandato cinque minuti fa, comunque controllo…Sì è in attivo.”
“Bene, grazie e buona giornata”
La cosa si ripete altre tre volte, finchè il direttore perde la pazienza.
“Mi perdoni Jusfen, mi ha chiamato cinque volte per sapere se il suo conto è in attivo! C’è qualche problema??”
“No, signor direttore, è solo che, quando il mio conto è in rosso, mi rompe le balle ogni cinque minuti…Volevo solo ricambiare!!”